سیاست حفظ حریم خصوصی

سیاست حریم خصوصی

ما که هستیم

نشانی وب‌سایت ما:  http://adlatieh.ir

سیاست حفظ حریم خصوصی

بازدید شما از سایت و علاقمندی به محصولات آموزشی و خدمات امور حقوقی، اینترنتی   (adlatieh)، مایه خرسندی ماست. حفظ حریم خصوصی اطلاعات شخصی بازدیدکنندگان محترم در طول جمع‌آوری، پردازش و استفاده از سایت در زمان بازدید از اولویت های ما است.

پذیرش

مطالعه سایت و استفاده از آن، به منزله موافقت شما با تبعیت و التزام به سیاست حفظ حریم خصوصی به شرح زیر است که به همراه «شرایط و ضوابط» ، بر رابطه ما با شما در خصوص این سایت حاکم است.

اطلاعات مشتریان

برخی از داده‌ها ، که بر روی سرور ما ذخیره می‎شود، داده‌هایی است که شما، به طور داوطلبانه و از طریق تکمیل فرم ها ارائه داده اید؛ در حالی که سایر داده‌ها به طور خودکار جمع‌آوری می‌شود. ما هیچ گونه اطلاعاتی که متضمن هویت بازدیدکننده باشد جمع آوری نمی کنیم؛ مگر اینکه شما اطلاعات شخصی خود را مکاتبه کرده باشید(در برخی قسمت‌های مشخص از سایت عدل آتیه حاضر، شما می توانید متن، فایل، تصویر، عکس، ویدئو، صوت، آثار نگارشی، اشتراک گذاری متن و دیگر مطالب و محتویات را برای مقاصد خاص موردنظر سایت ارائه نمایید. )

دیدگاه‌ها

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جمع آوری می‌کنیم و پس از بررسی چنانچه هرزنامه نباشد در سایت منتشر می نماییم.

لینک ها

برخی از تبلیغات سایت، ممکن است در پیوند با تبلیغات شرکت‌های ثالث غیرمرتبطی باشد که به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی کاربر با شخص ثالث را پیشنهاد می کنند. ما تحت هیچ شرایطی اطلاعات خصوصی و شخصی شما را به اشتراک نمی گذاریم؛ با این حال، در صورت تمایل، خود قادر به اشتراک-گذاری خواهیدبود.

لطفا توجه نمایید که لینک های ارائه شده به وب سایت های ثالث، برای جهت آسودگی خاطر شما پیشنهاد شده و وب سایت های مزبور تحت کنترل ما نیست و در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی آنها اختیاری نداریم. لذا، بررسی سیاست حفظ حریم خصوصی آن سایت ها و فروشگاه ها  بر عهده شما است.

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

برای کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام می‌کنند (اگر وجود داشته باشند)، ما همچنین اطلاعات شخصی را که در مشخصات کاربر آنها ارائه می‌کنیم، ذخیره می‌کنیم. همه کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان (به جز آنها که نمی‌توانند نام کاربری خود را تغییر دهند) ببینند، ویرایش و یا حذف کنند. مدیران وب سایت همچنین می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

حقوقی که بر روی داده‌هایتان دارید

اگر در این سایت حساب کاربری دارید یا نظری ارسال کرده‌اید، می‌توانید درخواست دریافت یک فایل خروجی از اطلاعات شخصی که ما در مورد شما نگه می‌داریم، از جمله هرگونه داده‌ای که برای ما ارائه کرده‌اید را بدهید. همچنین می‌توانید درخواست کنید که ما هرگونه اطلاعات شخصی که در مورد شما داریم را پاک کنیم. این شامل اطلاعاتی نیست که ما مجبور به نگهداری آنها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی باشیم.

اطلاعات تماس شما

درصورت داشتن هر گونه سوال در خصوص سیاست حفظ حریم خصوصی، لطفا با ما تماس بگیرید.

ایمیل : info@adlatieh.ir

شماره تماس کد تهران۰۲۱ :

88443433

09394542189